Prijs: vanaf €449,- per persoon | locatie: Breda of Utrecht | 4 dagdelen | gewaardeerd met 8,9
Google AdWords (Google Ads) training
In deze Google AdWords training leer ik je hoe je middels betaald adverteren in de zoekmachine je SEA doelen kan behalen. Een doel kan bijvoorbeeld zijn om zo veel mogelijk klanten te werven of naamsbekendheid op te bouwen. We zullen de theorie, tijdens de training, ook in de praktijk toepassen. Hierdoor kun je meteen aan de slag met adverteren in de zoekmachine.
Deze training geef ik onder andere voor het opleidingsinstituut SRM als onderdeel van een Online Marketing training. Veel professionals hebben deze training met een goede waardering afgesloten en waren zeer tevreden. Wil je wat recensies zien? Bekijk dan mijn LinkedIn pagina.
Wat kun je na deze Google AdWords training?
Een gestructureerd AdWords account aanmaken
Een effectieve SEA strategie opbouwen
Een goed zoekwoordonderzoek doen
Een effectieve landingspagina maken
Je budget bepalen en effectief inzetten
Campagnes opzetten voor het zoeknetwerk
Je Google AdWords prestaties monitoren en bijsturen
Je Google AdWords campagnes optimaliseren en meer input genereren voor optimalisatie.
Inhoud van de Google AdWords training
DAGDEEL 1: inleiding en basics
Vandaag leer je de basis van AdWords. O.a.: wat is het precies, welke mogelijkheden zijn er, hoe zien advertenties eruit, hoe werkt de veiling, hoe maak je een zoekwoordonderzoek.
- SEA inleiding
- AdWords grondbeginselen
- AdWords basics
- Huiswerkopdracht (+/- 1.5 uur huiswerk)
DAGDEEL 2: het zoeknetwerk
Vandaag leer je o.a. over zoekwoorden (zoals zoekwoordtypes en zoekwoordvarianten) en over Advertenties en extensies.
- Huiswerk bespreken
- AdWords Zoeknetwerk
- Huiswerkopdracht (+/- 2 uur huiswerk)
DAGDEEL 3: het displaynetwerk
In dit dagdeel leer je o.a. hoe je een advertentiegroep maakt, welke targeting opties er zijn, hoe je budget inzet en bepaalt en hoe je een display campagne aanmaakt.
- Huiswerk bespreken
- AdWords Zoeknetwerk (vervolg)
- AdWords Display netwerk
- Huiswerkopdracht (+/- 2 uur huiswerk)
DAGDEEL 4: campagnes optimaliseren
In dit dagdeel leer je hoe je het beste een lopende campagne kunt optimaliseren en wanneer er tijd over is bespreken we remarketing en/of conversies en doelen.
- Huiswerk bespreken
- Campagnes Optimaliseren
- (Conversies en doelen)
- (Remarketing)
Inhouse of open inschrijving?
INHOUSE ADWORDS TRAINING
Bij een Inhouse training wordt de gehele training (indien gewenst) afgestemd op jouw bedrijf. In de verschillende dagdelen zullen veel praktijkvoorbeelden van jouw organisatie naar voren komen. Hierdoor maak je de kennis nog beter praktisch toepasbaar.
OPEN INSCHRIJVING ADWORDS TRAINING
Bij een open inschrijving voor de AdWords training volg je de lessen op professionele congreslocaties. Deze volg je dan samen met mensen vanuit verschillende bedrijven. In de lessen worden praktijkvoorbeelden van deze verschillende bedrijven gebruikt. Dit maakt de SEA training heel dynamisch en je kennis wordt hierdoor verbreed tot buiten jouw eigen organisatie. De training vindt doorgang bij minimaal 6 inschrijvingen.
De locaties van open inschrijving zijn:
- Beepark Breda:
- goed bereikbaar aan de A27
- gratis parkeergelegeheid
- goed bereikbaar met het OV
- gratis koffie en thee
- diverse horecagelegenheden in het Breepark
- Meeting Plaza Utrecht. :
- een centrale locatie in het hartje van Utrecht
- bewaakte parkeergelegenheid op 2 minuten loopafstand
- gratis koffie en thee
- voldoende eetgelegenheid in Hoog Catharijne
Kosten:
Open inschrijving:
€449,- per persoon (excl. btw)
Inhouse:
€2499,- totaal (excl. btw & reiskosten, max. 10 personen)
Duur:
Open inschrijving:
4 sessies van 3 uur.
Inhouse:
Totaal 12 uur. Verdeling van het aantal uren te bepalen in overleg.
Voor wie?
De training is relevant voor iedereen die iets wil met Search Engine Advertising. Je weet wat Online Marketing en SEA is, maar je hebt nog geen of weinig kennis gemaakt met dit Online Marketing kanaal. Hieronder zie je wat specifieke voorbeelden.
- De training is uitermate relevant voor startende Online Marketeers die willen weten hoe je zo goed mogelijk een zoekcampagne opzet en hoe je deze campagne optimaliseert.
- Je hebt een eigen bedrijf en wilt weten hoe je beter kunt scoren met AdWords.
- Voor iedereen die een carrière binnen Online Marketing / SEA overweegt.
- Je bent werkzaam bij een Online Marketing bureau als bijv. Social Media specialist en maakt binnen het bedrijf de overstap naar SEA.
- Je bent Online Marketing Manager en hebt meer inhoudelijke kennis nodig om mensen binnen jouw team goed aan te kunnen sturen.
- Je bent werkzaam aan de klantzijde en wilt meer kennis opdoen om jouw externe AdWords specialist beter aan te sturen of om beter mee te kunnen sparren.
Beoordeling van de Google AdWords training
- Inhoud - 9/109/10
- Docent - 8/108/10
- Praktijkgerichtheid - 8/108/10
Kosten all-in
Open inschrijving:
€449,- per persoon
(excl. btw, minimum van 10 personen)
Inhouse:
€2499,-
(excl. btw & reiskosten, max. 20 personen)
Duur van de Google AdWords training
12 uur (4 dagdelen van 3 uur)
Doorlooptijd: 4 tot 6 weken
Inclusief
Bij open inschrijving: onbeperkt koffie, thee en water.
Open inschrijving of Inhouse
Utrecht | Meeting Plaza
Nieuwe data volgen binnenkort. Mocht je een vraag hebben, dan kun je altijd contact met me opnemen.
Breda | Breepark
Nieuwe data volgen binnenkort. Mocht je een vraag hebben, dan kun je altijd contact met me opnemen.
Vragen over de Google AdWords training?
Heb je een vraag over de training of wil je liever een Google AdWords training op maat? Ik help je graag. Bel me op 06 244 54 254 of e-mail naar info@hummingbird-online-marketing.nl.
“Ik ben Cheryl, Online Marketing Specialist met ruim 10 jaar ervaring. Binnen deze 10 jaar heb ik diverse trainingen gegeven aan grote en kleine groepen en binnen verschillende lagen van de organisatie. De trainingen worden altijd als zeer positief ervaren met gemiddeld een 8,9 als cijfer. Dit komt door een duidelijke uitleg, structuur en goede toepasbaarheid in de praktijk”. Wil je meer over mij weten? Bekijk dan mijn over Hummingbird pagina.